Serius Mulakan Bisnes Forever Living Selepas Setahun Pencarian Bisnes Terbaik



Bismillahirrohmanirrohim!

This is my 1st entry selepas 6 bulan serius untuk mulakan bisnes Forever Living. 

Throwback bagaimana saya nekad untuk buat bisnes Forever Living. Semuanya terjadi macam tu aje. Sepantas kilat. Asbab posting di Facebook oleh seorang kawan saya yang dulunya sama-sama buat bisnes lama. Posting beliau sering naik kat newsfeed saya. Awal Januari 2021.

Terdetik di fikiran saya masa tu, "eh, aku rasa dia ni baru je buat bisnes Forever Living kan.Tapi bonus dia dah 4 angka. Eh, cepatnya."

Saya terus contact semula upline Forever Living saya. Kalau nak tahu, saya sebenarnya sudah daftar ahli Forever Living pada November 2019. Cuma tak serius nak bisnes sebab saya masih sayangkan bisnes lama. Cuma bila keadaan memaksa dan fikiran saya sudah lapang, sudah tenang dan dalam proses tercari-cari bisnes yang saya gembira nak buat, akhirnya saya nekad nak buat Forever Living. 

Terima kasih kepada Mami Cery, founder Family Magika yang tak pernah give up beri tunjuk ajar walaupun saya macam biskut Chipsmore sebelum ni. 

Dan dengan bimbingan Mami Cery, saya kini adalah FBO Assistant Supervisor pada bulan Mac hingga kini dengan 10 orang team setakat entry ini ditulis. Alhamdulillah. 

Semoga team Forever Grow Rich (FGR) di bawah grup Family Magika akan semakin berkembang dan semua ahli mendapat income yang besar dengan Forever Living. InshaAllah. 

Bagi anda yang berminat untuk menjadi sebahagian daripada keluarga Family Magika by Mami Cery dan Forever grow Rich khasnya, jangan segan jangan malu untuk hubungi saya. 

Apa kehebatan team kami yang tak ada di grup lain? Kami adalah pelopor bisnes Forever Living secara 100% online, sesuai untuk anda yang pemalu, yang masih bekerja tapi hendak cari income sampingan secara online sahaja dan bagi mereka yang tak mampu nak keluar bekerja. 

Bisnes Forever Living bersama team kami adalah bisnes yang paling sesuai dilakukan ketika pandemik Covid-19 ini. 

Cuba dulu, baru tahu!

Bagaimana cara nak bermula?


CARA 1 : 

Daftar ahli RM90.00 - anda akan dapat e-voucher bernilai RM50.00 + RM20.00 + RM20.00
Anda akan dapat 5% diskaun harga produk.

atau 

CARA 2 :

Ambil pakej VIP bernilai lebih kurang RM1750.00 
Dengan pakej ini, adan akan dapat 30% diskaun harga produk 

nak bertanya lebih lanjut? Boleh terus whatsapp saya. Klik saja nombor telefon ini - 011-10511606 


0 Comentarios